reede, 3. aprill 2015

Luuleraamat 1: Betti Alveri teosed

Luuletuste autor: Betti Alver
Kujundanud: Mai Einer

Loetud on saanud üks huvitav luuleraamat. Siin raamatus oli palju häid luuletusi ja poeeme. Kuigi osad olid väga pikad (Isegi mitu lehekülge.) oli üks minu lemmikutest päris lühike:

Algav Päev

Miks, algav päev, on argipäev su nimeks?
Ma kuulutan su sekundid kõik imeks
täis iluehmatust ka täna hommikul.


Selle luuletuse esimene lause on nii seostatav minu argipäevadega ja hakkas mulle silma ning sai ka minu lemmikuks.

Betti alveri luuletustes on palju võrdlusi ja epiteete, et vahest ei saa täpselt aru mida Alver mõtleb.
 Mulle meeldis kui sügavamõttelised Alveri luuletused ja poeemid olid, see on tavaliselt mu lemmik tüüp luuletusi, sest annab pilgu sellele, mis päriselt maailmas toimub.
 See luuleraamat oli väga pikk ja soovitan seda nendele kellele meeldivad sügavamõttelised luuletused, raamatud jne.. Ainus asi mida peab vältima on see, et liiga kaua seda lugema ei jää, muidu muutuvad endagi mõtted nukraks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar